2012. július 8., vasárnap

Part 1~

A szobám padlóján ültem és képeket néztem. Furcsa volt látni, hogy milyenek voltunk Alexszel. Mind a kettőnknek barna haja volt még. De a legfurább mégis az volt, hogy akkor még tudtam őszintén mosolyogni. Amióta megismertem Őt megváltoztam. Nem csak a kinézetem, hanem a belsőm is. Nem tudok úgy viselkedni, mint régen. Nem bízok úgy az emberekben, ahogyan azt kéne. Falat építettem magam köré, amit nem engedek lerombolni.  Ez véd meg a csalódástól. Nem hagyhatom, hogy még egyszer a földbe tiporjanak. Szerettem, talán pont ezért voltam vele együtt két évig. De már meguntam, hogy vele nem lehetek önmagam. Talán már sosem leszek az, senkivel se…
-      Hahó. – dugta be a fejét a nővérem. Szélesen elvigyorodtam és oda rohantam hozzá. Szorosan meg öleltem, hiszen olyan régen nem találkoztunk.
-      Úgy hiányoztál. – suttogtam és beengedtem.
-      Ne félj, itt a nyár. Szeptemberig meg unod a fejem. – nevetett vidáman. Talán a nyárban az a legjobb, hogy a nővérem haza jön. Hiszen nagy ritkán tud haza jönni az egyetem miatt. – Óh, hugi! Van egy lány az egyetemről, Eleanor. A barátja Londonba él és holnap elhívott bulizni. Jössz velem! A legjobb lehetőség, hogy bepasiz és elfelejtsd Codyt…
-      Janice… Nem akarok pasit! Egyáltalán nem akarok új embereket az életembe. Megvagyok én így is! – komorodtam el. Éreztem, ahogyan a jókedvem eltűnik, és újra elő jön a kedvtelen énem. Nem akartam veszekedni vele, de meg érthetné, hogy nincsen szükségem senkire…
-      Hays figyelj rám! Nincsen társasági életed. Anya mondta, hogy túl sokat vagy itthon. Ez így nem jó, nem azt mondtam neked, hogy rögtön legyél szerelmes. Csak élvezd az életet. Barátkozz.
-      Van társasági életem, elég nekem Alex és Benny. Nincsen szükségem másra… - szipogtam, nem akartam sírni. Erős akartam maradni! Meg mutatni a világnak, hogy elbírok egy szakítás fájdalmával. De sajnos már nem csak a szakításról van szó, nem csak az fájt. Egyszerűen minden! Az, hogy egyedül érzem magam és bennem van az örökös félelem, hogy valaki megint megaláz és össze tőr!
-      Gyere el, kérlek. Hozd magaddal Alext. Jó buli lesz. Szeretlek, mert a hülye kis húgom vagy és nem akarom a savanyú képedet bámulni 2 hónapig. Eljössz, leiszod magad a sárga földig és minden jó lesz.
-      Tudod, hogy nem iszok… Jó, ha Alex eljön én is megyek… de csak akkor! – mondtam neki, sóhajtva fel álltam és elindultam a konyha felé.
-      Hova mész? – kiabált utánam a tesóm.
-      Világgá… - morogtam. Szerettem Janicce-t, de unom, hogy mindenki meg akarja nekem mondani mi jó nekem. Nincs szükségem senkire sem. Elvagyok, mint hal a vízben… 

3 megjegyzés:

Flóraa. írta...

Szia.!:)
Tetszik, igaz még semmi se kezdődött el, de már most imádom:) Én minden fejezetnél itt leszek:D Siess:D
Csók-Csók, Flóraa.

Vivi írta...

Hali!:)
Húh nekem már most elnyerte a tetszésem. Remélem hamar jön a folytatás. Bár Cody-t nem szívelem már most,annyit biztosra tudok,hogy elolvadok egy mosolyától is!Szóval a szereplőd képválasztása csillagos ötös:D
Siess*-*

~Lilly írta...

Sziasztok!:)
Köszönöm lányok:D Örülök, hogy már így az elején elnyerte a tetszéseteket. Vivi Cody nem lesz egy szimpatikus karakter:D De a képe.. na igen:) Igyekszem :)
Remélhetőleg szerdán vagy csütörtökön hozom a frisst.!:D